სოციალური მედიის მართვა

სოციალური მედიის მართვა 2018 წელს

სოციალური მედიის მართვაქართული კომპანიების დიდ ნაწილს უკვე გაცნობიერებული აქვს, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია სოციალური მედიის მართვა,  მეტი გაყიდვებისა და ცნობადობის გასაზრდელად.

ამ სტატიაში განვიხილავთ იმ ძირითად მედია პლატფორმებს, რომლებიც ყველაზე ეფექტურად მუშაობს საქართველოში და მოგცემთ სასარგებლო რჩევებს ჩვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე.

ფეისბუქ მარკეტინგი

ფეისბუქი კვლავინდებურად ინარჩულებს წამყვან როლს, როგორც მსოფლიოში, ისე საქართველოში. მასზე ნებისმიერი პროდუქციის და მომსახურების რეკლამა არის ეფექტური – მცირე დანახარჯებით დიდი შედეგების მიღწევის თვალსაზრისით.

რაც ყველაზე მთავარია, ფეისბუქზე თქვენ საშუალება გაქვთ მიზნობრივი რეკლამა გაუშვათ – რეკლამა მიუვა იმათ, ვისაც ყველაზე მეტად აინტერესბს თქვენი პროდუქცია: სქესის, ასაკის, ადგილმდებარეობის და სხვა კრიტერიუმების გათვალისწინებით.

გაითვალისწინეთ:

სარეკლამო მასალა არის მნიშვნელოვანი – რაც უფრო კარგი დიზაინის მქონეა თქვენი სარეკლამო პოსტი და რაც უფრო ოპტიმიზირებულია იგი სარეკლამოდ, მით უფრო დიდი შედეგის მომტანი შეიძლება იყოს და რაც მთავარია უფრო იაფი.

ფეისბუქ გვერდის ბრენდირება არ დაგავიწყდეთ – შექმენით ბრენდირებული დიზაინის მქონე ქოვერი და პროფილის ფოტო.

სწორი რეკლამა – რეკლამის არასწორმა მენეჯმენტმა შესაძლოა განაპირობოს რეკლამირების პროცესის გაძვირება, ნუ დაბუსტავთ პოსტებს.

Instagram-ის მართვა

ინსტაგრამის პოპულარობა განსაკუთრებით გაიზარდა ბოლო 2 წლის მანძილზე, მისი ძირითადი მომხმარებლები ახალგაზრდები არიან, ხოლო ძირითადი პრინციპი ეფექტური ფოტო-ვიდეო მასალის განთავსება და გაზიარებაა.

მომხმარებელთა ზრდას ბუნებრივია მარკეტინგული შესაძლებლობების ზრდაც უბავს მხარს და დღეს ქართული ბიზნესისთვის საკმაოდ მიმზიდველი გახდა რეკლამა ინსტაგრამზე.

გაითვალისწინეთ:

  • განსაკუთრებული ეფექტი აქვს ისეთი რეკლამას, რომელიც ახალგაზრდებზე არის აქცენტირებული;
  • მნიშვნელოვანია მაღალი ხარისიხს ფოტო-ვიდეო მასალის შექმნა, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეკლამა არაეფექტური იქნება;
  • თქვენ შესაძლებლობა გაქვთ გაუშვათ რეკლამა ინსტაგრამზე ფეისბუქის მეშვეობით, ისე, რომ საერთოდ არ შექმნათ ინსტაგრამის გვერდი.

Youtube და ვიდეო მარკეტინგი

Youtube საკმაოდ პოპულარული სოციალური მედია პლატფორმაა საქართველოში, მას თითქმის ყველა ინტერნეტის მქონე ქართველი სტუმრობს ყოველთვიურად, სხვადასხვა ვიდეოს სანახავად.

მარკეტინგული თვალსაზრისიდან გამომდინარე, Youtube-ის ეფექტურად გამოყენება ორი მიმართულებით შეიძლება:

1. რეკლამა Youtube-ზე – სხვადასხვა ფორმატის და მოცულობის რეკლამის გაშვება Youtube-ის სისტემაში.

2. Youtube-ის არხის გაკეთება კომპანიისთვის, სადაც განთავსდება სხვადასხვა ტიპის ვიდეო, რომელიც დაკავშირებულია თქვენი კომპანიის საქმიანობასთან, მათ შორის ინფორმაციული, სავიზიტო და საგანმანათებლო ვიდეოები.

გაითვალისწინეთ: 

იუთუბზე რეკლამირება არ ჯდება იაფი, ამიტომაც მნიშვნელოვანია მისი განხორციელებლა ეფექტური სარეკლამო მასალით და სწორი სტრატეგიით.

სხვა სიახლეები

BLH - Business & Legal Hub