ლოგოს დამზადება & ლოგოს დიზაინის შექმნა

ლოგოს დამზადებალოგოს დამზადება

ლოგოს დამზადება ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია ნებისმიერი კომპანიისთვის.

ლოგოს მეშვეობით ადამიანები ცნობენ თქვენი ბრენდის პროდუქტებს და ასხვავებენ მათ კონკურენტებისგან, გარდა ამისა ლოგო ხარისხის სიმბოლოა.

აღნიშნულის გათვალისწინებით, არავის უჩნდება კითხვა – რატომ გვჭირდება კარგი ლოგოს შექმნა ?

რა არის ლოგო?

ჩვენ უამრავ ლოგოს ვხედავთ ყოველდღიურად, თუმცა ბევრ ადამიანს გაუჭირდება მარტივად გასცეს პასუხი შეკითხვას ზუსტად რა არის ლოგო?

ლოგო არის ნებისმიერი ბრენდისა და მარკეტინგული გეგმის ფუნდამენტალური ელემენტი, იგი კომპანიის ან მისი ცალკეული ბრენდის სახეა.

ლოგოს დამზადება ზრდის მოგებას!

ლოგოს პირველი და ყველაზე მნიშვნელოვანი ფუნქცია არის ბიზნესისთვის მეტი მოგების მოტანა.

მაგალითად: ჩავატაროთ ექსპერიმენტი, გავყიდოთ მაკდონალდსის პროდუქცია არაბრენდირებული სახით (სხვა ლოგოთი ან ცარიელი შეფუთვით), შედეგი ყველასთვის ნათელია, გაყიდვები გაცილებით ნაკლები იქნება, იმის მიუხედავად, რომ ვყიდით იმავე პროდუქტს, რომელიც ბევრს ასე უყვარს.

სხვა ბევრი მაგალითი გაგახსენდებოდათ ამ საკითხზე, ახლა კი გადავიდეთ შემდეგ საკითხზე.

ლოგოს დიზაინის შექმნა

ლოგოს დიზაინის შექმნა საინტერესო პროცესია, თუმცა არც ისე მარტივი, როგორც ერთი შეხედვით ჩანს.

ეფექტური ლოგო ბევრ კრიტერიუმს უნდა აკმაყოფილებდეს, იგი უნდა იყოს:

  • ორიგინალური და გამორჩეული;
  • ვიზუალურად განასახიერებდეს ბრენდს;
  • ადაპტირებული უნდა იყოს მარკეტინგისთვის.

გამორჩეული- ლოგოს უნდა ჰქონდეს უნიკალური დიზაინი, ნეიტრალური ადამიანის მიერ მისმა დანახვამ უნდა განაპირობოს დადებითი ემოციების წარმოშობა.

განსხვავებული– ლოგოს მთავარი მიზანია, კომპანიის ბრენდის გამორჩევა სხვა ბრენდებისგან, შესაბამისად, კარგი ლოგო არ უნდა ჰგავდეს სხვა კომპანიის ლოგოებს, არც ვიზუალურად და არც იდეურად.

ლოგოს დიზაინისიმბოლური– ლოგო სიმბოლურად უნდა უკავშირდებოდეს კომპანიას, მაგ: დომინოს პიცის ლოგოზე დატანებულია დომინოს ფიგურა. თუმცა არსებობს ისეთი ლოგოებიც, სადაც ეს კავშირი არ არსებობს, მაგ: ნაიკის ლოგოზე.


starbucks_coffee_logo-svgდასამახსვორებელი
– ლოგო უნდა შეიცავდეს მაინტრიგებელ ელემენტს, რაღაცას ისეთს, რაც მომხმარებელს არ დაავიწყდება. მაგ: კომპანია Apple_ის ლოგოზე ასეთი ელემენტია ვაშლის მოკბეჩილი სახით არსებობა. კომპანია სტარბაქსის შემთხვევაში ეს არის სურათი ლოგოს შიგნით და ა.შ.

ლოგოს ფასი

რა ღირს ლოგოს დამზადება ?

ლოგოს ფასი განსხვავდება სირთულისა და სამუშაოს მოცულობის მიხედვით.

პირვერ რიგში უნდა განსაზღვროთ სამუშაოს მოცულობა – ლოგოს გაკეთება გსურთ მხოლოდ, თუ სრული ბრენდბუქის დამზადება, რომლის ერთ-ერთი ელემენტია ლოგოს აწყობა.

ამის შემდგომ უნდა შეარჩიოთ სასურველი ლოგოს ტიპი

სულ ესაა, ამ ინფორმაციის საფუძველზე, შემსრულებელი მარტივად განსაზღვრავს ლოგოს ღირებულებას და მადლობას გეტყვით ასეთი მომზადებულობისათვის.

ლოგოს შექმნა გსურთ?

კომპანია BLH-ს დიდი გამოცდილება გააჩნია ბრენდირებაში, მათ შორის სხვადსხვა ლოგოს დამზადებაში. 2014 წლიდან, ჩვენმა გუნდმა დაამზადა 150-მდე ლოგო, მათ შორის 40-მდე ბრენდბუქი.

ჩვენ კარგად გვესმის თუ რა მნიშვნელობა გააჩნია ლოგოს თქვენი ბიზნესისთვის, სანამ დავიწყებდეთ ლოგოს დამზადებას, სრულყოფილად ვიკვლევთ კომპანიის საქმიანობას, მის პროდუქტებს, სამომავლო გეგმებსა და კომპანიის ხელმძღვანელობის შეხედულებებს. მხოლოდ ამის შემდეგ ვიღებთ გადაწყვეტილებას ლოგოს დამზადების თაობაზე.

გსურთ ეფექტური ლოგოების დამზადება? დაგვიკავშირდით:  მობ: 555 97 47 17,   Email: info@blh.ge.

ჩვენ ვმუშაობთ მანამდე, სანამ არ შეიქმნება ისეთი, ლოგო, რომელიც აკმაყოფილებს დამკვეთის მოთხოვნებსა და ჩვენ შეხედულებებს.

იხილეთ ჩვენი კლიენტებისა და პორტფოლიოს გვერდები.

 

როგორ შევქმნათ კომპანიის ლოგო?

კომპანიის ლოგოს შესაქმნელად შემდეგი საკითხების გარკვევა დაგჭირდებათ:

მარკეტინგული კვლევა

ლოგოს შექმნამდე, გამოიკვლიეთ თქვენი ბიზნეს ინდუსტრია, მიზნობრივი მომხმარებელი და კონკურენტები.

მიღებული ინფორმაციის ანალიზის შედეგად, თქვენ საშუალება გექნებათ განსაზღვროთ ლოგოს ცალკეული დიზაინის ელემენტები, მომხარებელთა ინტერესების გათვალისწინებით.

მაგალთად: კვლევებით დგინდება, რომ იასამნფისფერი ქალების ერთ-ერთი საყვარელი ფერია, ხოლო კაცების შემთხვევაში, იგი ტოპ 10 ფერშიც კი ვერ ხვდება.

ამდენად, თუ თქვენი კომპანია პარფიუმერიის გაყიდვით არის დაკავებული, რომლის ძირითადი მომხმარებელი ქალები არიან, მაშინ ლოგოში იასამნისფერი გამართლებული იქნება, ხოლო თუ თქვენ ვაჭრობთ მანქანის ნაწილებით, მაშინ იასამნისფერის გამოყენება არ იქნება უპრიანი.

ლოგოს შექმნალოგოს დიზაინი – ანატომია

როგორც უკვე ავღნიშნეთ, თქვენი ლოგო სხვადასხვა ელემენტებისგან შედგება:

ფერთა შეხამება

ლოგოს ფერები სრულ შესაბამისობაში უნდა იყოს ბრენდთან. იგი უნდა ერგებოდეს სხვადასხვა ფერის და ხარისხის ზედაპირს.

ფერების მართებულად ურთიერთშეხამება ერთ-ერთი ყველაზე რთული ელემეტია ლოგოს შექმნის პროცესში.

სწორი ფონტი

ლოგოს ფონტი უნდა იყოს მარტივი, ლამაზი, თავსებადი, ამასთან ერთად გამორჩეული, თუმცა იგი არ უნდა იყოს მყვირალა.

სურათების შეხამება

ლოგოები, რომლებიც სურათების ურთიერთშეთავსებით იქმნება საჭიროებს ისეთი ელემენტების სწორად განსაზღვრას, როგორიცაა ცალკეული სურათების ზომა, პოზიცია და რელევანტურობა.

სახელწოდების მისადაგება

ბრენდის სახელწოდება ან სლოგანი ხშირად გამოიყენება ლოგოს შექმნისას. წარწერის პოზიცია, ზომა, დიზაინი და შინაარსი აუცილებლად გასათვალისწინებელია, თუ გსურთ სწორი მესიჯის გაგზავნა მომხმარებლისთვის.

ენდეთ პროფესიონალებს

ჩვენი გამოცდილებიდა გამომდინარე, ყველაზე კარგი ლოგოები გამოგვიდეს მაშინ, როდესაც დამკვეთი მინიმალურად არის ჩართული ლოგოს შექმნის პროცესში.

თქვენ საკუთარ საქმიანობაში პროფესიონალი ხართ, ისევე, როგორც ის ადამიანები, რომლებსაც ლოგოს შექმნისთვის მიმართავთ.

ამიტომაც, ბოლომდე ენდეთ მათ და შედეგიც საუკეთესო იქნება.

თავსებადობა

მნიშვნელოვანია თქვენი ლოგოს დიზაინი თავსებადი იყოს სხვადასხვა პლატფორმასთან და ზედაპირთან, მათ შორის მისი გამოყენება ეფექტურად უნდა შეიძლებოდეს სოციალურ მედიაში, ვებ საიტზე, ბრენდირებულ დოკუმენტაციაში (ინვოისები, მიღება-ჩაბარება და ა.შ.)

ლოგოს დიზაინის დაცვა

თანამედროვე კონკურენტულ სამყაროში მნიშვნელოვანია უნიკალური ლოგოს შექმნა, რომელიც ასოცირდება თქვენს ბრენდთან და ამავდროულად მისი დაცვა, მათ შორის ინტერნეტ სივრცეში.

იურიდიული თვალსაზრისით ლოგო წარმოადგენს სასაქონლო ნიშანს, ხოლო მისი დაცვისათვის აუცილებელია სასაქონლო ნიშნის რეგისტრაცია. თქვენი ლოგო იქამდე არ იქნება სრულიად დაცული, სანამ თქვენ არ მოახდენთ მის რეგისტრაციას საქპატენტში.

მოდით შევაჯამოთ:

ლოგოს დიზაინის შექმნა ბრენდირების პირველი ნაბიჯია, ეფექტურ ლოგოსთან ერთად თქვენი ბრენდინგი უფრო წარმატებული და შედეგების მომტანი იქნება.

ლოგო ბევრი სხვადასხვა კომპონენტებისგან შედგება, რომელთა ერთ ლოგოდ გარდაქმა საჭიროებს იდეებს, კრეატიულობას და შესაბამის ცოდნას, ამიტომაც საუკეთესო ვარიანტი იქნება, თუ მიმართავთ ამ საქმის პროფესიონალებს.

 

Email
Phone
Messenger
Messenger
Phone
Email