ფეისბუკის მართვა & გვერდის ადმინისტრირება
ფეისბუკის მართვა უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს ქართულ ბიზნესში!
კომპანია BLH გთავაზობთ Facebook გვერდის პროფესიონალურად მართვის მომსახურებას.
რაც საშუალებას მოგცემთ განახორციელოთ ეფექტური კომუნიკაცია თქვენს პოტენციურ კლიენტებთან, გახადოთ თქვენი ბრენდი უფრო პოპულარული და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია გაყიდოთ მეტი პროდუქტი / მომსახურება!
დაგვიკავშირდით: 555 97 47 17
წარმოგიდგენთ ჩვენ მიერ მართულ რამდენიმე გვერდს:
ჩვენ გუნდს დიდი გამოცდილება გააჩნია სხვადასხვა ბიზნესის მომსახურებაში, ჩვენს აქტივშია 250-ზე მეტი კლიენტი ისეთი სფეროებიდან, როგორიცაა: ავიაცია, მშენებლობა, გადაზიდვები, IT, ტურიზმი, ფინანსური სექტორი, განათლება და სხვა.(იხ. ჩვენი კლიენტები).
პროფესიონალურად განხორციელებული ფეისბუქის გვერდის მართვა, პოტენციურ მომხმარებლებს შესაძლებლობას შეუქმნის: მიიღონ თქვენგან ყოველდღიური ინფორმაცია, უკეთესად გაგიცნონ და უფრო თამამად მიიღონ გადაწყვეტილება თქვენი პროდუქციის ან მომსახურების შეძენისას.
რატომ ფეისბუქის მართვა?
უდავოა, რომ Facebook-ი საქართველოში ყველაზე პოპულარული სოციალური ქსელია. ორ მილიონამდე ქართველია გაწევრიანებული Facebook-ში.
აქედან გამომდინარე, Facebook-ი ქართული ბიზნეს სამყაროს განუყოფელი ნაწილია. არ არსებობს სერიოზული კომპანია, რომელსაც საკუთარი ბიზნეს გვერდი არ გააჩნდეს ფეისბუქზე.
თუმცა მხოლოდ ბიზნეს გვერდის ქონა არ არის საკმარისი, თუ მისი დიზაინი, კონტენტი და აქტიურობა არ არის სწორედ განხორციელებული. ამ ყველაფრის მართვაში კი ჩვენ დაგეხმარებით.
Facebook გვერდის მართვა დაგეხმარებათ:
- გაზარდოთ ცნობადობა
- გააცნოთ თქვენი შეთავაზებები უფრო ფართო აუდიტორიას
- გაყიდოთ მეტი პროდუქტი & მომსახურება
ეს ყველაფერი გააკეთოთ გაცილებით ნაკლები ფინანსური დანახარჯით, ვიდრე სხვა ალტერნატიური საშუალებების გამოყენებით, როგორიცაა სატელევიზიო რეკლამა, რადიო და სხვა.
როგორ ხდება ფეისბუქის ადმინისტრირება?
ფეისბუკის მართვა მოიცავს რამდენიმე ეტაპს:
I ეტაპი – კვლევა და სტრატეგიის დასახვა
პირველ ეტაპზე ჩვენ შევისწავლით თქვენ ბიზნეს, მომხმარებელს, საჭიროებებს, რის საფუძველზეც შემდგომ განისაზღვრება ფეისბუქის მართვის სტრატეგია და მიზნები.
II ეტაპი – სტრატეგიის და მიზნების ჩამოყალიბება
ამ ეტაპზე განისაზღვრება Facebook-ის მართვის სტრატეგია და მიზნები:
- რა მიზნების მიღწევა გვსურს, რამდენად არის ეს მიზნები მიღწევადი;
- რამდენი ბიუჯეტი არის საჭირო მიზნების მისაღწევად;
- რა ტიპის პოსტები უნდა შეიქმნას;
- დღის რომელ პერიოდში უნდა მოხდეს მათი განთავსება და ა.შ;
III ეტაპი – ფეისბუქ გვერდის ბრენდირება & ტექნიკური მხარე
გამართული ბიზნეს გვერდის ქონა ფეისბუქზე არის წარმატების ერთ-ერთი საწინდარი.
ამ ეტაპზე მოხდება Facebook-ის ბიზნეს გვერდის შექმნა, მისი ვიზუალურად და ტექნიკურად გამართვა.
კერძოდ გვერდის ქოვერის და პროფილის ბრენდირებული დიზაინის შექმნა, გვერდის შევსება ინოფორმაციით, საკონტაქტო ხელსაწყოების გამართვა.
IV ეტაპი – პოსტების შექმნა და განთავსება ფეისბუკის გვერდზე
შეიქმნება სხვადასხვა ტიპის პოსტები და განთავსდება თქვენ ფეისბუქ გვერდზე:
- ფოტო-პოსტები;
- ვიდეო-პოსტები;
- კარუსელის ტიპის პოსტები;
- გალერეის ტიპის პოსტები;
- ვირუსული კამპანიები;
- აქციები;
- Event პოსტები;
- და სხვა.
V – რეკლამა ფეისბუქზე
ჩვენ ასევე გთავაზობთ ფეისბუქ რეკლამის მომსახურებას, რომელიც მოიცავს შემდეგ ელემენტებს:
- სარეკლამო სტრატეგიის ჩამოყალიბება, დამკვეთის მიზნებისა და ბიუჯეტის შესაბამისად;
- ბრენდირებული სარეკლამო პოსტის შექმნა;
- სარეკლამო კამპანიის გაშვება ფეისბუქზე;
- რეკლამის მართვა – მაქსიმალური ეფექტურობისთვის;
- მიღებული შედეგების შესახებ ყოველთვიური რეპორტის წარმოდგენა.
VI ეტაპი – შედეგების ანალიზი და რეკომენდაციების წარმოდგენა
ჩვენ მოგაწვდით ფეისბუქზე განხორციელებული აქტივობების სტატისტიკას, მონიტორინგს და რეკომენდაციებს.
მიღებული მონაცემებით საფუძველზე შეგეძლებათ შეაფასოთ და გაანალიზოთ, რამდენად ეფექტურად განხორციელდა ფეისბუქის მართვა და რა არის შესაცვლელი უკეთესი შედეგების მისაღებად.
სწორად შეფასებული და კორექტირებული მარკეტინგული საქმიანობა შემდგომი შედეგების გაუმჯობესების საწინდარია.
რა ღირს Facebook გვერდის ადმინისტრირება?
რა ღირს ფეისბუქ გვერდის მართვა? ეს არის ერთ-ერთი პირველი შეკითხვა, რაც აინტერესებს ნებისმიერ ბიზნესს.
ფეისბუკ გვერდის მართვის ფასი დამოკიდებულია სხვადასხვა კომპონენტზე:
პოსტების რაოდენობა – რამდენი პოსტი უნდა განთავსდეს თვის განმავლობაში?
პოსტების ტიპი– რა ტიპის პოსტები უნდა დამზადდეს, ეს შეიძლება იყოს: ფოტო, ვიდეო, ანიმაცია და სხვა.
სფერო – გვერდის მართვის სირთულე განსხვავდება ბიზნესის სფეროების მიხედვით, რამდენად სპეციფიკურია პროდუქციის ან მომსახურების რეკლამირება.
ამ და სხვა საკითხების გათვალისწინებით განისაზღვრება გვერდის მართვის ღირებულება, ხოლო მინიმალური თვიური მომსახურების ფასი ჩვენთან იწყება 500 ლარიდან.
გსურთ მიიღოთ Facebook მართვის მომსახურება?
ქართული კომპანიები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ Facebook-ს თავიანთი პროდუქციის / მომსახურების შესახებ ინფორმაციის გასავრცელებლად და ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად, რადგან ფეისბუქ გვერდის მართვა ერთ-ერთი არის საუკეთესო მარკეტინგული ხელსაწყოა ციფრულ მარკეტინგში.
ნუ ჩამორჩებით კონკურენტებს, მოგვმართეთ დღესვე და წარმოაჩინეთ თქვენი კომპანია მაქსიმალურად ეფექტურად Facebook-ში.
მსგავსი სერვისები:
ფეისბუქის მართვა საქმიანობის სფეროების მიხედვით:
განვიხილოთ Facebook გვერდის მართვა სხვადასხვა ბიზნეს საქმიანობის სპეციფიკის მიხედვით.
სამშენებლო სფერო
ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური და აქტიური სფეროა, რომელიც მოიცავს: სამშენებლო-სარემონტო კომპანიებს, სამშენებლო მასალებით ვაჭრობის სფეროს, ასევე მშენებლობასთან დაკავშირებული სხვა სერვისების მქონე კომპანიებს.
სამშენებლო სფეროსთვის Facebook-ის მართვა მნიშვნელოვანი მარკეტინგული არხია გაყიდვებისა და ცნობადობის გასაზრდელად, რადგან მთელი მათი პოტენციური მომხმარებლები იმყოფებიან ამ პლატფორმაზე.
მედიცინის სფერო
ასევე საკმაოდ მსხვილი სფეროა, რომელიც მოიცავს: სხვადასხვა პროფილის კლინიკებს, სამედიცინო აღჭურვილობითა და სამედიცინო პროდუქტით & სერვისით მოვაჭრე ორგანიზაციებს.
ამ სფეროში გვერდის მართვა მოითხოვს განსაკუთრებულ ყურადღებას და გამოცდილებას, რადგან ეს სფერო განსაკუთრებით რეგულირდება ფეისბუქის მხრიდან და გააჩნია უამარავი შეზღუდვა.
ტურიზმი & სტუმარ-მასპინძლობის სფერო
სასტუმროები, რესტორნები, ტურისტური სააგენტოები და სხვა დაკავშირებული ორგანიზაციები.
ამ სფეროში, ვინაიდან პოტენციური მომხმარებლები სხვადასხვა სახელმწიფოში იმყოფებიან და გააჩნიათ განსხვავებული მახასიათებლები, მთავარი გამოწვევაა სწორი მიზნობრიგი ჯგუფების მოძებნა და შესაბამისი კონტენტის მომზადება.
რისი მიღწევაც შესაძლებელია გულმოდგინე დაკვირვებით, მიზნობრივი ჯგუფების შესწავლით და მარკეტინგული აქტივობის მუდმივი მონიტორინგითა და ანალიზით.
ლოგისტიკა & გადამზიდავი კომპანიები
განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი სფეროა ჩვენი ქვეყნის ტრანზიტული ფუნქციის გათვალისწინებით. საქართველოში უამრავი მსხვილი საერთაშორისო ლოგისტიკური კომპანია, ასევე საშუალო და პატარა ორგანიზაციები ოპერირებენ.
მიუხედავად მათი ზომისა და მიზნებისა, მნიშვნელოვანია მათზე მორგებული, ინდივიდუალური სტრატეგია განისაზღვროს, რომლის მიზანი იქნება იმ უპირატესობების წარმოჩენა, რაც კონკრეტული ორგანიზაციის მთავარი იარაღია, ეს შეიძლება იყოს რომელიღაც კონკრეტული მიმართულება, გადაზიდვის ტიპი, დამატებით სერვისი და სხვა.
ონლაინ ვაჭრობა
2020 წლის კოვიდ პანდემიის შემდგომ, საცალო ვაჭრობის მნიშვნელოვანმა ნაწილმა გადაინაცვლა ონლაინ სივცეში, მათ შორის Facebook-ის პლატფორმაზე.
ფეისბუკის მართვა გახდა ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური და პოპულარული მარკეტინგული არხი. ეს ტენდენცია დღესაც გრძელდება, ონლან ვაჭრობის მოცულობა ყოველ წლიურად იზრდება.
სულ უფრო მეტი მომხმარებელი უკვეთავს ონლაინ და შესაბამისად იზრდება კონკურენციაც.
იმისათვის, რომ თქვენი პროდუქტი გაყიდოთ, არ არის საკმარისი მხოლოდ ფეისბუქ გვერდის ქონა, აუცილებელია იგი იყოს გამორჩეული ვიზუალურად და გამართული ტექნიკურად, რაც მოგცემთ უპირატესობას თქვენი კონკურენტების მიმართ, რომლებიც ნაკლებად სერიოზულად უყურებენ Facebook გვერდის მართვა & ადმინისტრირებას.
რაც საბოლოო ჯამში აუცილებლად განაპირობებს თქვენი პროდუქციის ან მომსასხურების გაყიდვების ზრდას, მტ შემოსავალს და მოგებას.
ავტო-მოტო ინდუსტრია
ავტო ნაწილების მაღაზიები, სხვადასხვა ავტო-მოტო სერვისები, ხელოსნები, ავტომობილების ჩამოყვანა და სხვა.
საკმაოდ დიდი სფეროა, რომელიც აქტიურად იყენებს ფეისბუკ გვერდის მართვას, როგორც ერთ-ერთ ძლიერ ხელსაწყოს მარკეტინგული აქტივობის განსახორციელებლად.
კონკრეტული მომსახურების ან პროდუქტის მახასიათებლების გათვალისწინებით განისაზღვრება შესაბამისი სტრატეგია, რომლის მთავარი მიზანია გაყიდვების ზრდა, რაც ფეისბუქის მეშვეობით საკმაოდ ეფექტურად შეიძლება იქნეს მიღწეული.
სილამაზის სფერო
სილამაზის სალონები, სხვადასხვა ტიპის პროდუქცია და სერვისები, რომლებიც განკუთვნილია თავის მოვლისთვის.
ყველა ასეთ ორგანიზაცის გააჩნია ფეისბუქის გვერდი, ასევე ამ სფეროსთვის რეკომენდირებულია ინსტაგრამის მართვაც, რადგან პოტენციური მომხმარებლების დიდი ნაწილი, სწორედ ინსტაგრამზეა აქტიური.