ფეისბუქის მენეჯერი & მარკეტინგული აუთსორსინგი
ფეისბუქი, რომ ყველა ორგანიზაციას ესაჭიროება, ეს საკითხი ბევრჯერ განვიხილეთ, დღეს კი ალტერნატივებს განვიხილავთ, რომელი ჯობია? ფეისბუქის მენეჯერი დავიქირავოთ, თუ მომსახურება მივიღოთ აუთსორსინგის სახით სარეკლამო კომპანიისგან.
რა გვჭირდება?
ალტერნატივების განხივალმდე საჭიროა გავიგოთ, ზოგადად რა გვესაჭიროება, ეს შეიძლება იყოს:
ფეისბუქ გვერდის ბრენდირება – ქოვერისა და პროფილის ფოტოს დიზაინის შექმნა.
სარეკლამო პოსტების შექმნა – პოსტის დიზაინი და ტექსტი.
რეკლამის მართვა – სარეკლამო კამპანიის დაგეგმვა, გაშვება და ყოველდღიური მართვა.
რეპორტინგი – შედეგების შესახებ მარტივი და გასაგები ანალიზი, რათა დაიგეგმოს შემდეგი თვის მარკეტინგული სტრატეგია.
ფეისბუქ მენეჯერის უპირატესობები
- ნებისმიერ თქვენ მითითებას შეასრულებს
- შეგიძლიათ ყოველდღიურად შეხვდეთ
- სხვა საქმეც შეგიძლიათ დაავალოთ
ფეისბუქ მენეჯერის ნაკლოვანებები
- საშემოსავლო გადასახადები
- საპენსიო შენატანები
- შვებულება
- ერთ ადამიანზე დამოკიდებულება
აუთსორსინგის უპირატესობები
- თქვენი ფეისბუქ გვერდზე მცოდნე ხალხი იზრუნებს
- მუშაობს გუნდი, ერთი ადამიანის ნაცვლად
- არ იქნებით დამოკიდებული ერთ ადამიანზე
- თქვენი გვერდის დიზაინი იქნება გამორჩეული
- რეკლამა განხორციელდება ნაკლები დანახარჯებით, მეტი შედეგის მისაღებად
- ყოველთვიურად მიიღებთ რეპორტს, შედეგების შესახებ
აუთოსრსინგის ნაკლოვანებები
- ვერ განახორციელებთ მიკრომენეჯემენტს
- ვერ გააკეთებთ „თქვენებურ დიზაინს“
- ნდობის გარეშე არაფერი გამოვა.
გაიგეთ მეტი მარკეტინგული აუთსორსინგის შესახებ