Facebook-ის სარეკლამო ბანერები
Facebook-ის სარეკლამო ბანერები ახალი ფუნქციით მდიდრდება. მომხმარებლებს ახლა უკვე პირდაპირ ბანერიდან შეუძლიათ დაურეკონ ფირმას “call” ღილაკზე დაჭერით. დღესდღეობით 30 მილიონზე მეტ ბიზნესს აქვს facebook გვერდი მთელს მსოფლიოში, რომელთაც შეუძილათ დაამატონ თავიანთ სარეკლამო ბანერებს დარეკვის ღილაკი ან კოორდინატების მიღების ღილაკი.
ეს ღილაკები ახალ მარკეტინგულ შესაძლებლობებს ქმნიან ბიზნესის მფლობელებისთვის, რომელთაც სურთ მომხმარებელთან ჰქონდეთ კიდევ უფრო მჭიდო კავშირი.
Facebook ამ ღილაკებს უწოდებს “ლოკალური ცნობიერების რეკლამას” რომელთაც შეუძლიათ მოახდინონ მომხმარებლების ტარგეტირება ადგილმდებარეობის მიხედვით.
ლოკალურ ბიზნესებს უკვე შეუძლიათ გაუშვან თავიანთი კამპანია აღნიშნული ღილაკებით და იხილონ შედეგები. Facebook-ის განცხადებით, ამ სახის რეკლამები იზიდავს გაცილებით მეტ ადამიანს ნაკლები დანახარჯებით.
რა თქმა უნდა, Facebook არ არის პირველი რომელმაც მომხამრებელს მსგავსი სახის ფუნქცია შესთავაზა. Google-ის საძიებო სისტემა აძლევს მომხმარებლებს საშუალებას დაურეკონ ფირმებს პირდაპირ და ასევე მიიღონ ზუსტი კოორდინატები. ასევე, Twitter-საც აქვს მსგავსი ფუნქციები.